Wednesday, November 30, 2011

Mereka yang aku rindui :)


Rindu nak kecoh kecoh ngan korang. Rindu nak sakat korang. HAHA. lagy lagy aten yang tiap malam nak tidur pelok aku. kdg kdg aku dodoikan dia. lena tidur. smpi aku tinggal sorg sorg tak tdur. HAHA. Kalau tidur malam, aku msty tak kasik kau tdur tinggal kan aku kan?



Dan kau ahmad kamil mazlan. sojak sojak ade orang baru nie. bahagia je dia. tapi takpela. asal tak lupe kteorg ouke la tuh. taknak gaduh gaduh lagy da. buang yang keroh ambil yang jernih. HEHE. semoga berbahagia dengan orang tersayang :)
BTW, lame gilo tak lepak ngn kau. 



Dan ini dia. teman sejoli aku. yang dua sem jadik roomate aku. tup tup sem 3 kne pisah, dok bilik lain lain. takpela. ade kesah disebalik tuh. bia kite je tau. HAHA. Tapi jangan risau, kau ngn aku, tak pisah mane pun kan? Sbb kita same tempat LI, so, kau jaga aku. aku jaga kau. adil kan? HEHE. aku harap kita same same buat yang terbaik mase prctical nty. egt misi kita bersame :)
Nak dapat A untuk LI. AMIN :)
Semoga termakbul.



Eh, cukup kot. setakat nie jelaa. taktau nak merepek ape lgy skrg nie. Rindu korang ngat! HAHA.

No comments:

Post a Comment