Wednesday, November 30, 2011

Bosan ngat -.-'



Seriously. Aku bosan yang teramat kat rumah nie. TERAMAT. HAHA. keje aku kat rumah, hantar adik pegi skola. means darjah khas :)
Then, teman mak mau kemane mane. yang part nie takpela. bukan selalu balik rumah. HEHE. abah masih sebok ngn keje nye. adik bawah aku skrg masih ade paper lagy ( SPM ) GOOD LUCK BRO :)
All the best. selain tuh. malam aku online, tengok tv. kdg kdg makan ape yang ade kat dapur. HAHA. takdela smpi mcm tu skali kan. aku suka makan buah time malam. so, lepas tgk tv. aku msty carik buah ke ape ke yang ade kat dapur tuh untuk kunyah. BF? Jangan sekali skale tnye. sbb aku takkan jwb :)
Doakan yang terbaik untuk kami. sekian.

cuti nie jugak aku rajin cntct aten my bff. tau sbb ape? Sbb aku rindu dia tahap gaban la :)
ngan mieza dekat pun kteorg rajin skype. memang takleh pisah la. HEHE. eh, aku membebel ape sebenarnye eak? Ah pedulik, aku tgh bosan malam malam buta nie. takde sape nak teman. aku luah kan kat blog pun jadik la. esok? Ape mau buat? Mcm biase. kne bangun awal, kemas rumah. then buat la ape yang patut. esok jugak kne amek kete abah sbb hantar kedai, masalah siket. alahai, bila la nak dapat kete baru nie. HAHA. amboi, mengada jee. 

Nak blackberry! Tbe tbe. HAHA. ala, suka aty aku la :)
abah, nak fon baru boleh tak? Bole laaa. PLEASEE :)
mcm lah abah nak kasik kan? Blaja tak hbis nak pakai fone mahal mahal. 
malam nie aku nak skype ngn mieza, tapi line tak mengizinkan la weh. saba jelaa. HAISH. 

*Memang post merapu. SEKIAN


No comments:

Post a Comment