Sunday, December 16, 2012

Kehidupan Baru Semester Akhir

Selamat pagi. Blog semakin berhabuk, sebab lama tak dibersihkan. Kelihatan sesawang banyak kan? Haha. Hanya untuk beritahu, hari ni kehidupan baru akan bermula, yea, kehidupan sebagai pelajar semester akhir. InsyaAllah Amin :)

Sangat teruja, sebab sem last kan? Haha. Taktau apa yang teruja nya. Mengharapkan tiada lagi kekecewaan yang berlaku. Tiada sesuatu yang menyakitkan hati berlaku. Hanya inginkan sedikit ketenangan. Yea, kehidupan yang lebih tenang dan bahagia dari sebelum ni. Semua nya terletak pada diri sendiri. Kita yang menentukan. Tetapi jangan salah langkah dalam mengatur langkah.

Praise be to Allah. Dapat ambil semua nya kursus pada semester 6 :)
Thankyou ALLAH. Thankyou ALLAH. Thankyou ALLAH. Allah mendengar setiap hari rintihan dari hamba yang hina ini. Tidak pernah jemu meminta-Nya. Akhir nya di makbul kan. Lihat, Allah tak pernah lupa kan nak bagi kegembiraan pada hamba dia? So, kita sebagai hamba yang mendapat segala nikmat yang di berikan, jangan lupa membalas nya, dengan ikut segala perintah-Nya. InsyaAllah hidup lebih diberkati :)
Acey, woah. Ceramah sekejap. Eh, tapi betul apa kan? Kan kan?

Untuk akan datang perancangan terletak di tangan sendiri. Rancang dengan lebih baik dan teliti. Tinggalkan je apa yang menyerabutkan keadaan. Kekalkan yang selalu memberi ketenangan.
InsyaALLAH :)
Semua nya bisa kok, Eh? Tetiba jawa sih? Haha.

Okay, mulakan perjalanan semester akhir dengan kekuatan yang ada. Jangan menoleh kebelakang lagi da. Buang jauh-jauh rasa ingin putus asa.

Assalamualaikum, FATIN.

No comments:

Post a Comment