Thursday, April 5, 2012

Sweet Moment :)

Out with zati, miza & afiqah.
Jalan area mua saje, tapi cukup untuk lepas rindu. Jumpe hanya sekejap, atas kesibukan masing masing.
Salah sorang datang lambat atas hal yang tak dapat di elak kan. Cewah. 
Tempat yang berjaya merayap, skali lagi di tekan kan, hanya la muar sahaja -.-
Wetex parade, My Box & Tanjung Mas. Ok, even jumpa sekejap, kami banyak habiskan masa bersama. Segala kenangan manis tuh akan di simpan sampai bila bila. Lepas nie agak susah nak jumpa afiqah, sebab die maybe lama duduk kat KL ngan akak die. Hanya aku, miza ngan zati jela yang berjumpa gamak nya.Yang lain lain, masing masing jauh. So, susah nak jumpa. Hanya contact kat Fb mahupun twitter. 

Korang, aku happy ngan korang.

Sempat miza posing sementara tunggu cik abang fone tuh pasang kan screen protecter.

Thanks to miza, sebab drive untuk kteorang yea. HEHE

Okay, dari kiri Fiqa, zati dan miza. Sekian. HAHA. sangat bahagia mereka yea.

Last jumpa zati. Ouh sangat sedih. Ceh, padahal bole je jumpa lagi. Sume nye sebab keje je. Kalau tak, nak jumpe tiap minggu pun bole. SOOD betul la -.-

Sumpah aku tengah lapar gile time nie. Miza lak nak amek gambar, layan je. HAHA.

Aceh, muka macam sengih mintak kaki je.

Tak lama jumpa, petang tuh kena balik awal. Gara gara ayah miza nak guna kete, oleh sebab kami kawan yang baik, maka nya, pulang ke rumah awal. HAHA.
Hope lepas nie dapat jumpa lagi, even pertemuan hanya area muar. Tapi sangat bermakna beb. Ada lagi gambar yang tak masuk atas sebab kemalasan aku yang terlampau. Gambar kat Mybox tak masuk pun. Gambar kat tanjung pun masuk sikit. Macam aku cakap, malas yang terlampau. Okay. Salam satu persahabatan. HEHE.
 Lepas nie tunggu kemunculan video yang aku rekod kat tanjung pulak. Tapi video tuh memang la menyirap, sebab time aku record, sorang pun macam tengah takde mod nak cakap. HAHA. Tapi takpe, aku tak kecik hati ngan korang. Sebab korang memang pemalu time aku record video kan kan kan? HAHA. Aku paham. 





No comments:

Post a Comment