Sunday, December 4, 2011

Memang tak penah nak paham kan?


Wahai manusia. Tolong la faham apa yang cuba aku sampai kan sebelum nie. Egt status kau & aku sekarang. Ya Allah. Kenapa la dengan kau nie wahai manusia. menambah tekanan hidup aku. tolong la faham aku. Sebelum nie pun aku dah pesan. Jangan buat tuh. Kau buat jugak. Ya Allah. TENSION aku. PLEASE la. Dengan masalah aku lagi di tambah dengan masalah kau. memang bebanan la weh. Aku taktau nak mengadu kat sapa lagy. dengan kawan kawan aku jauh dari aku. Naseb la zaman sekarang nie banyak kemudahan kan? Ada fon. kalau tak agaknya aku gile sorg sorg kot. Takde tempat mengadu. tolong la. buat je apa yang aku suruh tuh. aku dah penah pesan sebelum nie. aku taknak orang pandang mcm mcm nanti. Pandangan org kita tak bole nak sangka. Kdg kdg bukan baik. malah buruk sume nya. Jangan la buat sesuatu yang boleh org makin menyampah dan rimas. 

P/S : Kau memang tak penah nak paham aku ckp ape. kau memang susah nak paham & takkan paham. Aku makin Menyampah & Rimas la weh. Ya Allah. aku rasa hari nie aku paling stress. dengan masalah aku becampur masalah kau lagi. Memang tak la weh.

Aten. Miza. aku perlu kan korg :(

1 comment: