Monday, December 26, 2011

Hangout with My Tomei Tomei :)

Ouke. Hari nie kami melepaskan kebosanan + kerinduan yang teramat sangat. Insan tersebut adalah miza, Afiqah Razak, Izzati & ME :)
*Nama aku nak capital. agak la kan*
HAHA.


Okay first place we went was McdBecause we all  has a very hungry.


ouh chantek sahabat saya nie :)


Ouke. This is my BFF from form one untill now & I love her :)


okay mintak maaf pika. ketiadaan muka kau yang penuh. aku tak bermaksud pun. HEHE.


totally kami :)

After kenyang makan maka bergerak lah untuk melepaskan tekanan perasaan yang dah lama terpendam. yes. KARAOKE :)
HEHE. Maaf lee. kami memang mcm nie. 

 aku tak nyanyi sebab microfon ade 3 jee. kena tggu turn la gamaknya. HAHA

Haaa. Tu diaa. aku dah nyanyi dah. penuh feeling seh :)


Selesai berkarok apelagi. sesi amek gmbr diteruskan.




HOHOHO. Amek gambar tak bererti sambut kan?


Habis merayap wetex parade. kami jalan tanjung pulak. pegi tanjung tak sah kalau tak makan abc & rojak :)
 Muka puas Lai chi kang diorang dah sampai dulu.

 Kutik muka kehausan barangkali :)

okay. aku memang suka sangat makan ABC. Kena tau tuh. *tiba tiba*

sepanjang makan kteorg asyik gelak jee. tak reti nak stop. cakap benda yang tak lawak sangat pun sume nak gelak. HAHA. Excited terlebih kot. Lama tak jumpa :) Takpela. Janji kita dah lepas rindu kan? Dah jangan nges. *tak masal*



Sesi photoshoot lepas kekeyangan. HAHA. Muka KENYANG memang mcm nie.

Thanks to My Model. I'm trying to be a good photographer! But the real one, aku memang taktau sangat pun style nak amek. main taram sajeee -.-'

Aku harap lepas nie kita jumpe lagy yea. okay, Hari nie hari yang paling GUMBIRA :)
dan aku harapkan berpanjangan.
miza. aku sayang kau ketat. pika. aku sayang kau gila gila. kutik. aku sayang kau sangat.

Dah kenapa? aku nampak gemuk kan? tau tuh -.-
ouke la. maybe stakat nie jee kot. aku bosan. tu pasal update blog bagai.
TATA.
*Lots of love. Aku sayang family aku. sayang kawan kawan aku. so? kau nak apa? HAHA. *Tak masal*












4 comments: