Thursday, December 1, 2011

Tak boleh tidur -.-'



Jam menunjukkan 4:31 am. Mata aku masih segar. Masih belum mengantuk. Masih fikir apa yang berlegar kat kepala aku nie. Padahal sebelum masuk bilik nak tidur tadi mak pesan dah jangan lama sangat mengadap laptop, nanti pagi susah nak bangun. Yeah. Sekarang nie da alang alang aku tak boleh tidur. aku decide tak tidur terus jela sampai azan subuh nanti. Abah masih belum balik dari ipoh, sebab bercuti dengan family belah ibu selama 3 hari. Petang esok kemungkinan abah balik rumah kot. Sume adik adik dah lena tidur dibuai mimpi termasuk la mak ngan abang. Aku jee segar bugar lagi. sebab dah tidur waktu petang tadi agaknya. Yang aku nie berjaga dah mcm time final exam pulak. sebut pasal final nie. result mungkin kelua 12 dis atau 11 dis. Aku hanya mampu berdoa. aku mohon result kali nie tak mengecewakan. AKU MOHON. aku juga berharap kawan kawan aku pun same. ala korang mesti result gempak punye kan? Iya. aku tau. mesti punye. tapi aku akan pastikan kita sama sama dapat result gempak. LI da semakin hampir. Bersedia ke aku nie? Tepuk dada tanya diri sendiri. HAHA. aku sendiri cuak sebenarnye nak lalui LI nie. entah ye ke tak nie. macam yakin tak yakin pun ade. Iyela. banyak lagi yang perlu aku pelajari. Banyak lagi yang aku perlu ambil untuk aplikasi kan pada masa akan datang. Harap la bos aku nanti baik jee. HEHE.


Apa kaba la aten kat kelantan kan? senyap jee beberapa hari nie. aku tak contact dia. dia pun tak contact aku. same same tak contact. takpe aku faham. mungkin dia busy. dengan aku nye yang tak pegang fon lgsg untuk minggu nie. baguskan? okay la. aku membebel panjang pun bukan dapat buat aku tidur.


Selamat nak subuh la aku ucap kan yea :)
Jgn lupa bangun solat subuh.

No comments:

Post a Comment